Wiadomości

  • W 2011 roku firma Lekkerland AG & Co. KG, zajmująca się hurtową sprzedażą produktów convenience , zwiększyła obroty o około 120 milionów euro, do kwoty 12 319 milionów. Spółka dostarcza klientom w dziewięciu państwach Europy towary z grupy wyrobów tytoniowych, spożywczych/przemysłowych oraz elektronicznych (e-va). Czytaj więcej »

  • Fundusz Energii Fanów

    Środa, 25 kwietnia 2012

    Coca-Cola, jeden z najstarszych korporacyjnych sponsorów sportu i promotor programów typu grassroots, promujących aktywność fizyczną, zaprezentowała nowe projekty, które zamierza uruchomić w ramach kampanii UEFA EURO 2012™. Zapraszając kibiców do uwalniania wielkich piłkarskich emocji w ramach Funduszu Energii Fanów, zachęca też do wsparcia lokalnych animatorów sportu. Czytaj więcej »

  • Aktywność fizyczna Polaków

    Środa, 25 kwietnia 2012

    Na zlecenie marki Coca-Cola, Instytut Badawczy TNS OBOP przeprowadził, ogólnopolskie badanie opinii publicznej na próbie reprezentatywnej 1000 osób w wieku 15-19 lat oraz na próbie reprezentatywnej 1000 rodziców młodzieży w wieku 12-19 lat. Celem badania było sprawdzenie, w jakim stopniu młodzież w Polsce jest aktywna fizycznie oraz poznanie opinii rodziców, na temat... Czytaj więcej »

  • 10 milionów kart w Programie PAYBACK

    Środa, 25 kwietnia 2012

    Po blisko trzech latach na polskim rynku Program Bonusowy PAYBACK przekazał 10 milionową kartę. To dobry moment na podsumowanie działalności Programu w Polsce. Czytaj więcej »

  • Last minute dla PIT-u

    Środa, 25 kwietnia 2012

    Pozostało już tylko kilka dni na rozliczenie się z fiskusem. Warto poznać zmiany, jakie czekają w tym roku na przedsiębiorców podczas wypełniania deklaracji podatkowych PIT 36 lub PIT 36L. Czytaj więcej »

  • Jedenasty MAKRO Punkt otwarty

    Wtorek, 24 kwietnia 2012

    23 kwietnia br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Kołobrzegu jedenasty MAKRO Punkt na polskim rynku. Czytaj więcej »

  • Polska firma Hygienika S.A., lider w branży środków higieny osobistej i Kimberly – Clark s.r.o. światowy producent środków higieny osobistej podpisały dwuletnią umowę na produkowanie i dostarczanie wyrobów higieny osobistej dla dzieci. Umowa, która została podpisana 23 marca b.r., określa zasady, tryb i warunki ich produkowania i dostarczania. Czytaj więcej »

  • Sieć ODIDO liczy już 1000 sklepów

    Wtorek, 24 kwietnia 2012

    Rok po wejściu na rynek ODIDO – jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce, liczy już tysiąc sklepów. Właścicielem marki ODIDO jest sieć wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska. Czytaj więcej »

  • 29 kwietnia na stadionie Polonii w Warszawie odbędzie się finałowy mecz konkursu „Najostrzejsza drużyna Gillette”. Pod okiem Roberta Lewandowskiego i jury zmierzy się w nim ze sobą 30 finalistów regionalnych kwalifikacji. Wszyscy zainteresowani mieszkańcy stolicy oraz ich dzieci są zaproszeni do kibicowania.Od godziny 14.00 czekać będzie na nich wiele atrakcji. Mecz rozpocznie... Czytaj więcej »

  • Zakończyła się kampania „Mistrzostwa od kuchni z Biało-Czerwonym!” realizowana dla marki Hochland Polska. Kampania promowała nowy produkt Hochland, ser topiony w krążku Biało-Czerwony. W serwisie Seromaniacy.pl (http://www.seromaniacy.pl/) prowadzony był konkurs na najlepsze „biało-czerwone” przepisy kulinarne. Czytaj więcej »

  • Produkowanie makaronu z prawdziwych jaj jest zdecydowanie droższe, niż z suszu albo masy jajecznej. Jednak są to koszty, które warto ponosić. Czytaj więcej »

  • DOM SHOW w Magnolia Park

    Poniedziałek, 23 kwietnia 2012

    W dniach od 24 do 29 kwietnia 2012 roku w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu odbywać się będzie wystawa DOM SHOW Architektura i Biznes 2012 organizowana już po raz czwarty przez agencję Oxxford Design oraz Wydawnictwo MURATOR. Czytaj więcej »

  • Tysiące posiłków dla dzieci od Carrefour

    Poniedziałek, 23 kwietnia 2012

    Trwa druga edycja ogólnopolskiego programu dożywiania z Carrefour dzieci w świetlicach Caritas. Dzięki grantowi w wysokości 1,5 mln zł przekazanemu przez Fundację Carrefour 1 200 dzieci uczęszczających do 40 świetlic w całej Polsce otrzyma 250 000 posiłków. Czytaj więcej »

  • Tylko co dziesiąty przedstawiciel samorządu terytorialnego twierdzi, że w jego gminie istnieje sprecyzowana strategia określająca cele i metody wspierania lokalnego handlu. Lokalnym władzom brakuje narzędzi do przeciwdziałania dramatycznemu spadkowi sklepów detalicznych. Potwierdzają do wyniki badania „Polska 2030. Tu mieszkam, tu kupuję – Społeczności Jutra” przygotowanego... Czytaj więcej »

  • Pierwszy SMYK w Gorzowie

    Piątek, 20 kwietnia 2012

    18 kwietnia 2012 roku w nowo powstałym centrum handlowym Nova Park otwarty został sklep SMYK. To pierwszy w Gorzowie Wielkopolskim salon należący do największej w Polsce sieci z artykułami przeznaczonymi dla dzieci w wieku 0-14 lat, takich jak zabawki, ubrania, obuwie oraz akcesoria dziecięce i niemowlęce. W najbliższych dniach w nowym sklepie SMYK przygotowano wiele promocji i... Czytaj więcej »

  • Ostatni kwartał 2011 roku przyniósł Hellenie obiecujące wyniki w kategorii napojów niegazowanych. Marka dzięki 9,3% wzrostowi sprzedaży odnotowuje wzrost udziałów wartościowych do poziomu 7% i zajmuje już 3 miejsce w segmencie napojów PET.* Czytaj więcej »

  • Globalizacja handlu detalicznego

    Czwartek, 19 kwietnia 2012

    Polska po raz pierwszy znalazła się w czołowej dwudziestce krajów najbardziej atrakcyjnych dla światowych sieci detalicznych, według tegorocznej edycji raportu “Globalizacja handlu detalicznego” opublikowanego właśnie przez CBRE, firmę doradczą w sektorze nieruchomości. Czytaj więcej »

  • Otwarcie 20 dodatkowych sklepów Intermarché i Bricomarché o łącznej wartości 183 mln zł to plany inwestycyjne Grupy Muszkieterów w województwie warmińsko-mazurskim na lata 2013-2016. W nowych supermarketach zatrudnienie znajdzie ponad 600 osób. Czytaj więcej »

  • Z bankami za pan brat? Niekoniecznie!

    Środa, 18 kwietnia 2012

    Niemal 40 proc. Polaków nie korzysta z usług banków. Są to, wbrew obiegowym opiniom, często osoby młode, mieszkające w dużych miastach, z wykształceniem co najmniej średnim, aktywne zawodowo, korzystające z Internetu. Czytaj więcej »

  • Jutrzenka Colian, należąca do grupy kapitałowej Colian S.A., zajęła drugie miejsce w rankingu Filary Polskiej Gospodarki w województwie wielkopolskim. Czytaj więcej »

  • Lidl laureatem rankingu Superbrands 2012

    Środa, 18 kwietnia 2012

    Firma Lidl Polska dołączyła do grona najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku wyłonionych w ramach 6 edycji projektu Superbrands w Polsce. Nagroda przyznawana jest markom, które odznaczają się wyjątkowo silną pozycją w swojej branży. Czytaj więcej »

  • Wojtek Szczęsny, reprezentant Polski i gracz Arsenalu Londyn, został nową twarzą marki Pepsi. Bramkarz dołączył do Drużyny Marzeń Pepsi i znalazł się w gronie największych gwiazd światowego futbolu takich jak Lionel Messi, Fernando Torres, czy Frank Lampard. Umowa przewiduje pełen zakres wykorzystania wizerunku zawodnika do celów promocyjno - reklamowych marki. Czytaj więcej »

  • Niewykorzystany potencjał szkła

    Wtorek, 17 kwietnia 2012

    Według firmy O-I, producenta opakowań szklanych, najnowsze dane stowarzyszenia FEVE (Europejskiej Federacji Producentów Opakowań Szklanych) wskazują na wciąż niewykorzystany potencjał w zakresie ochrony środowiska. Sytuację poprawiłoby zwiększenie stopnia przetwórstwa wtórnego szkła na kontynencie. Czytaj więcej »

  • Tor-Kar-Sson – firma budująca m.in. infrastrukturę szynową odcinków warszawskiego metra wdrożyła system ERP Navireo firmy InsERT. Jest to już 130. wdrożenie tego polskiego systemu ERP na krajowym rynku. Czytaj więcej »

  • Kolejny SPAR na Podkarpaciu

    Wtorek, 17 kwietnia 2012

    Kolejny sklep sieci SPAR został uruchomiony w Pustkowie w województwie podkarpackim. Uroczyste otwarcie placówki połączone z przygotowanymi dla klientów atrakcjami miało miejsce 14 kwietnia. Czytaj więcej »

  • Mocno drożeją paliwa, energia oraz żywność

    Poniedziałek, 16 kwietnia 2012

    Opublikowany przez GUS komunikat o zmianach cen (inflacji) w marcu br. może niepokoić zarówno przedsiębiorców jak i gospodarstwa domowe. Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w marcu 2012 r. wzrosły o 0,5 pp w porównaniu do poprzedniego miesiąca, natomiast w ujęciu rocznym inflacja wyniosła 3,9% – podał GUS. W lutym było to 4,3%. Czytaj więcej »

  • Oceanic - Partner Polskiej Ekologii

    Piątek, 13 kwietnia 2012

    Firma Oceanic, producent naturalnych kosmetyków AA ECO i AA Sensitive Nature SPA, jako pierwsza firma z branży kosmetycznej została nagrodzona tytułem Partner Polskiej Ekologii. Czytaj więcej »

  • 12 kwietnia 2012 roku, sieć Real rozpoczęła nową kampanię, której hasłem przewodnim jest: „Real: wielki wybór, niskie ceny”. W reklamach ofertę sklepów prezentują pracownicy, zapraszając wszystkich sąsiadów na zakupy. Akcja ma podkreślać pozytywne relacje międzyludzkie - bliskość, otwartość i przynależność do wspólnej społeczności lokalnej - jako cechy bliskie... Czytaj więcej »

  • Sukces rynkowy marki „E”

    Środa, 11 kwietnia 2012

    Marka „E” jest obecna na rynku od ponad 40 lat. To właśnie E wprowadziło na rynek pierwszy proszek enzymatyczny - E jak enzymatyczny. Marka E stała się swoistą ikoną, która towarzyszy polskim gospodyniom domowym w wykonywaniu ich codziennych obowiązków i sprawia, że nawet tak rutynowa czynność jak pranie staje się przyjemnością. Czytaj więcej »

  • Jeden z najsłynniejszych burbonów na świecie - Four Roses, który obecny jest w Polsce od grudnia 2011 - sukcesywnie poszerza ofertę o edycje limitowane Czytaj więcej »

więcej artykułów